dag 6: Seaworld is awesome (waanzinnig) - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Merian en Linda - WaarBenJij.nu dag 6: Seaworld is awesome (waanzinnig) - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Merian en Linda - WaarBenJij.nu

dag 6: Seaworld is awesome (waanzinnig)

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Merian en Linda

14 April 2009 | Verenigde Staten, Orlando

lieve allemaal,

Sorry voor de late update maar we waren gisteravond kompleet gesloopt.
Maar het was het allemaal waard.
Wat een spectaculaire shows en alles er om heen.
Echt amerikaans allemaal, inclusief de vele extreem dikke mensen hier.
Je zou het allemaal gezien moeten hebben maar om het een beetje goed te maken deze keer met een extra filmpje erbij :D
Het meest bijzondere was dat we dolfijnen hebben gevoerd én geaaid.
Wat een lieve dieren zijn dat!!

Ook hebben we nog 1 attractie gedaan, na 1 uur in de rij te hebben gestaan (pffffffffff) waren we aan de beurt. Eerst een vredig tochtje door een animatie gebied met lieve muziekjes en lampjes dan ga je nog iets omhoog, dan nog meer lichtjes en dan..... stort je een rot end naar beneden in het water.
Echt leuk!

Zojuist hebben we een tropische regenbui achter de rug maar volgens de inwoners hoort dat er hier helemaal bij. Het is toch nog steeds leker warm hier.
Dadelijk gaan we de amerikaanse economie nog een beetje spekken in een supergrote outletmall;)
To be continued....

• 14 April 2009 - 14:49

Annick:

zozo!
    dat klinkt leeuk!
    nouja ik zit lekker nogsteeds in de tuin :)
    veeel plezier nog
    en tot donderdag

• 14 April 2009 - 16:44

Monique:

whaw gaaf zeg die dolfijnen aaien en als het geod is geven ze rust zeggen ze toch.wat een ervaring en heeft bde orka echt zijn vin op zijn rug gebogen dat is toch in gevangenschap?
    Greotjes Monique

• 14 April 2009 - 17:15

Mieke:

Hey Seewoldgangers.

Gaaf he daar, ja het komt allemaal erg bekend voor hoor!
    Zie je wel dat ik niets te veel heb gezegd.

Groetjes en nog heel veel plezier!
    \
    Mieke

• 14 April 2009 - 18:53

Rick:

het maakt niet uit hoor als je die ds ii niet vind maa rik heb zondag avond wel overgegen. maar vandaag heb ik met de meester gepraat en het is als het goed is. maar het is hier nog lekker warm hoor maar, ik ben naaaaaaar..................................................................... monsters VS. alians egt leuk als je thuis komt zal ik je er meer over vertellen. NOU DOEGIES RICK (; (: )x

• 14 April 2009 - 19:06

Rick:

oh mam er is een chatroom waar we kunnen praten ik zou dat graag willen morgen 10 uur bij jullie en dan 16 uur bij mij. thanks mam doei

• 15 April 2009 - 09:59

Corine:

Hoi,

Jullie laatste dag is aangebroken en wat is het snel gegaan....
    Ben benieuwd naar alle foto's en verhalen.
    Goede terugvlucht en tot morgen.

Groetjes Corine

• 15 April 2009 - 10:58

Christel:

Hai hai,
    wat is het leuk zeg!! en dat mooie weer, wat heerlijk. We hebben het hier trouwens ook best goed, qua weer. Morgen schijnt het weer wat minder te worden.
    Gave foto ook bij die dolfijnen. we spreken elkaar weer. doei doei

• 15 April 2009 - 11:43

Naomi En De Anderen:

Hebben jullie nog maaar een leuke en lekkere laaste dag en geniet daar nog maar ff. Nou we zien jullie donderdag wel weer, daar verheugen we ons al erg op!!!!
    We hopen dat jullie 2 goeden vluchten hebben en we jullie weer heel en fris thuis zien :)
    Doeg en xxx van ons