Dag 5: SUNday - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Merian en Linda - WaarBenJij.nu Dag 5: SUNday - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Merian en Linda - WaarBenJij.nu

Dag 5: SUNday

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Merian en Linda

13 April 2009 | Verenigde Staten, Orlando

Hallo allemaal,

Vandaag, pasen 2009, hebben wij als rustdag ingepland.
Dat begon al met na het ontbijt nogmaals te genieten van een stukje van de paastaart.:D . Daarna hebben wij ons klaargemaakt om een dagje van de zon te gaan genieten.
Gewapend met handdoeken, zonnebrand en flesjes water begonnen we met de 75 meter lange wandeling.
Bij de rent a bed hebben we een "hardwerkende" jongeman even flink gesponsord en mochten we gedurende 2 uurtjes van zijn bedjes gebruikmaken.
We hebben heerlijk van het beachlife genoten.
Heerlijk gezwommen in de azuurblauwe, warme zee (toch niet jaloers???) en hier en daar een golfje gepakt. Soms ging dat sneller dan gepland en zodoende hebben wij de eerste 5 jaar geen neusdruppels meer nodig :D .
Omdat de zon te krachtig begon te worden (goed he dok?)verplaatsten we ons naar het zwembad waar nog een plaatsje in de schaduw was. Ook daar hebben we heerlijk van onze rust genoten.

Toen werd het tijd om naar onze laatste bestemming te gaan rijden: Orlando!
Het was een vrij korte rit, we zijn nl. inmiddels wel wat gewend, en zijn nu beland in de hectiek van Disney en Seaworld.

Ook in ons hotel is er genoeg wat hieraan bijdraagt :(
Inmiddels zijn we de trotse bezitters van 2 toegangskaarten voor Seaworld. Waarschijnlijk gaan we er morgen naar toe en kunnen we jullie er dan wat meer over vertellen.

Vanavond hebben we heerlijk gegeten bij een American Steakhouse, waar we een London Strip (= supergrote malse biefstuk) hebben verzwolgen.
Als toetje hebben we een apple pie met ijs en caramelsaus genomen.
Dit laatste deden we samen van 1 toetje en hij was nog niet eens op!
Hiervoor willen we graag allebij Pa Wiegman bedanken want dankzij hem was het nog lekkerder...

Luitjes, we gaan slapen.
Tot morgen!
Doegies

Oh ja Rick, goed dat je dat zei over die DS maar we hebben 'm helemaal nog nergens gezien:(
Dus Maryse je bent niet de enige met een niet uitvoerbare wens, haha

• 13 April 2009 - 08:55

Mascha:

Volgens mij genieten jullie met volle teugen van alles wat Florida te bieden heeft....maar zijn wel verstandig met de zon haha.
    Leuk geschreven ook!
    Die taart ziet er echt mierzoet uit, issie dat ook?
    Veel plezier in SeaWorld morgen enne als je achterin het park begint is het nog lekker rustig. Het is even lastig om overal voorbij te lopen maar het is het wel waard.
    Linda, ik ga je missen morgen!

Groetjes, Mascha

• 13 April 2009 - 09:28

Connie:

Ik hoop dat het dol fijn is in seaworld, als Willy er is doe hem maar de groeten. Nog even lekker genieten van de laaste dagen. Man en kinderen zagen er nog..... goed uit maar hebben je hulp nog hard nodig(zakdoekje?)

• 13 April 2009 - 09:52

Monique:

Leuk om mee te lezen wel jammer dat julie ons een beetje jaloers maken met dat lekkere strand weer,maar wij mogen ook niet klagen Veel plezier nog en wat zullen julleie een hhop fotos maken?
    Groetjes Monique

• 13 April 2009 - 13:14

Maryse:

Wat is mijn niet uitvoerbare wens dan? :(

• 13 April 2009 - 15:30

Annick:

Zoooo dan!
    jullie hebben het al slecht daar :O
    haha nee hoor ziet er leuk uit!
    lekker weer?
    wy hebben lekker weetikhoelang in de file gestaan voor de boot dusja-
    zyn jullie al beetje bruin gebakken?
    enne lekkeeeer geshopt dan? nog leuke dingen? (A)
    in texel was het ook leuk met alle duiters.. poeeeeh.
    noujaa~!
    veel plezier nog daar!

xx

• 13 April 2009 - 17:30

Carla:

hoi meiden
    zo te lezen gaat het goed daar bij jullie.
    Nog heel veel plezier en groetjes van ons.

• 13 April 2009 - 20:54

Corine:

Meiden, Men zegt "je krijgt wat je verdient"!! Heerlijk dat jullie zo lekker genieten. Veel plezier in Orlando en tot het volgende berichtje.

Doei...

• 13 April 2009 - 20:57

Naomi En De Rest:

We hebben wel leuke paasdagen gehad maar hebben wel aan julllie gedacht hoor... Ik hoop dat jullie het die paar dagen daarzo nog lekker gaan genieten van het mooie weer
    Hopelijk zien jullie nog allemaal leuke beestjes in seawold die je hierzo niet kan zien ;)
    We missen jullie wel hoor maar we zien jullie donderdag weer dus nog maar 3 nachten!
    doeg ons

• 15 April 2009 - 08:49

Carla:

hoiii
    Gaat lekker daar he.
    Jeetje ZON FUN en SHOPPEN wat willen jullie nog meer.
    Geniet van die laatste dagen en SUPER veel plezier nog.
    Groetjes carla en de rest!!!