Weer thuis, heel moe maar heel voldaan - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Merian en Linda - WaarBenJij.nu Weer thuis, heel moe maar heel voldaan - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Merian en Linda - WaarBenJij.nu

Weer thuis, heel moe maar heel voldaan

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Merian en Linda

16 April 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

We zijn weer thuis, heel moe maar wel heel voldaan.

Nadat we de koffers en tassen gepakt hadden konden we nog een flink uur van de zon genieten.
Om 1 uur zijn we vertrokken naar de airport, dit viel niet mee omdat we geen adres hadden om in de Tom te zetten en we dus op de ouderwetse verkeersborden waren aangewezen.
Dat eenmaal gevonden hadden we probleem 2, waar vinden we de Hertz garage om de huurauto weer in te leveren. Dit was echt een ramp!
Na lang zoeken en veel steken kwamen we toch waar we zijn moesten.

We hebben ditmaal wel een goede vliegreis gehad, al was er wel een vertraging bij American Airlines van Orlando naar Miami.
Hierdoor hadden we nog precies tijd om de blaas nog ff een keer comfortabel te legen ;) en de korte broek om te ruilen voor een iets langere.

Van onze plannen om lekker te gaan slapen in het vliegtuig kwam niets terecht. Of we nu té uitgerust waren of wat dan ook, het wilde niet lukken om de slaap te vatten.
We zaten bij de nooduitgang die voor de (on)nodige frisheid zorgde.
Een kruik, bestaande uit een verwarmde fles bronwater, gaf de benodigde warmte.
En dan is het ineens ochtend in het vliegtuig, terwijl je het idee hebt dat je nog maar net onderweg bent.

We landden om 10.35 uur, 20 minuten eerder dan gepland.
Wel moesten we even op de koffers wachten maar dat is logisch met zo'n volle bak.
De Amerikaanse douane vond het blijkbaar noodzakelijk om de koffer en tas van Linda te inspecteren want de tierips waren eraf en het slotje anders vastgemaakt maar dat gaf uiteraard geen problemen :)

Eenmaal door de NL douane waren we echt weer thuis en stonden Gerard en Maryse ons op te wachten.
Het hele avontuur hebben we heel toepaselijk afgesloten met een laatste Starbucks:)

Lieve lezers, namens ons allebei, enorm bedankt voor het lezen en jullie leuke reacties.
We schreven de updates meestal 's avonds en als we dan de andere ochtend wakker waren gingen we gauw kijken of er al reacties waren, en die waren er...
Voor ons weer een goede reden om iedere dag met veel plezier een verslagje te maken.

Misschien tot volgend jaar vanuit ????

Veel liefs, Merian en Linda

• 16 April 2009 - 16:01

Connie:

Welkom thuis!! Het was erg leuk om een beetje mee te leven met jullie vakantie, dus hopelijk boeken jullie volgend jaar weer een leuk reisje! :P Ik wens jullie weer veel succes in het gewone leven want voor dat je het weet zit je er weer helemaal in. Gelukkig zit dit alvast in de pocket dus kan niemand je dit nog afpakken ;)

• 16 April 2009 - 16:47

Mascha:

Dames, ik heb geweldig genoten van jullie verhalen, foto's en filmpjes. Wat is het gauw voorbij. Geniet nog even na van alle indrukken en ik zou zeggen: volgend jaar weer!

Groetjes, Mascha

• 17 April 2009 - 06:30

Simle:

(: (; ); p: x)

• 17 April 2009 - 06:43

Merian:

Nou vannacht echt lekker geslapen ook al duurde het even, ik hoop dat jij beter de slaap te pakken kreeg.
    nou mar afwachten met die jetlag ik merk er nu niet veel van, nog wel een beetje duffe kop maar vind je het gek na zo'n 36 uur wakker.
    maar goed we gaan gewoon deze dag beginnen of er niets aan de hand is en we zien wel weer.
    he Lin de groetjes en tot zienes en ik heb nog zo'n mooi Florida shirt van je hierzo.

groetjes Merian

• 17 April 2009 - 06:45

Meer:

oja die tekens waren van Rick dit moesten die smilies voorstellen.

groetjes

• 17 April 2009 - 07:16

Christel:

hoi!!
    En nou zijn jullie weer op hollandse bodem geland, wat gaat dat snel zeg! Thanks voor de leuke berichtjes en we zien GRAAG de foto's.
    tot gauw, doei Chris

• 17 April 2009 - 09:42

Irene:

Dames,
    Leuk om op deze manier mee te kunnen genieten van een reis die je niet maakt. Bijna jammer dat jullie alweer terug zijn.
    Op naar de volgende reis dan maar en sterkte met de overgang.