dag 7 en 8; shop till you drop en inpakken maar! - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Merian en Linda - WaarBenJij.nu dag 7 en 8; shop till you drop en inpakken maar! - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Merian en Linda - WaarBenJij.nu

dag 7 en 8; shop till you drop en inpakken maar!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Merian en Linda

15 April 2009 | Verenigde Staten, Orlando

hai lieve mensen,

na een ietwat mindere dag wat weer betreft zijn we gaan shoppen en jullie weten het,dat komt best goed. we zijn eerst in zo'n mega gote supermarkt geweest Target genaamd deze was hier pas een maand open.
Ze hadden van alles, van t.v's kleding dus van alles op huishoudelijk gbied en natuurlijk ook voedingsmiddelen.
Het lijkt een beetje op zo'n franse supermarchè.
En daarna op weg naar de mall deze was inderdaad weer heel groot en ze hadden er een hoop.
Na weer een Starbuckje kun je de hele wereld aan.
We hebben meteen maar een nieuwe tas gekocht voor de terug reis want anders zaten we dik met overgewicht.
(alleen qua koffer hoor:D!!!!!!).
Ik kan jullie meedelen; de economie in de V.S. komt er door ons weer helemaal bovenop:D

Nu,na het laatste ontbijtje gegeten te hebben op Amerikaans grondgebied zijn we druk bezig met alles te pakken.

Gisterenavond hebben we nog eens alles de revue laten passeren en we zijn het volledig met elkaar eens:
dit was een TOPVAKANTIE!!

Tot in Nederland.

Bye bye, see you'll soon

Merian en Linda

• 15 April 2009 - 15:21

Amy:

heei,
    het is hier nu ook super lekkr weer namelijk iets rond de 20 graden xD
    maar heel veel suc6 op de terugrijs, hoop dat het beter verloopt dan de heenreis!!
    wel terugkomen hè ;P
    groetjes en xx amy

• 15 April 2009 - 19:09

Naomi:

hoi,
    Nou pak nog maaar ff lekker in of geniet nog maar ff van het weer, want hier is het nu niet meer zo mooi weeer dus ik weet niet of jullie morge in mooi weer terug komen ...
    Verder nog twee goede vluchten en we zien jullie morge wel weer heel en bruin;) terug!
    doeg en xxx van ons allemaal

• 15 April 2009 - 19:21

Mariët:

en hebben jullie nog een beetje sonny crocket's en michael tubbs gescoord daar in miami, en eh.. die vertraging op de heenreis,tja moet je maar met een echte maatschappy vliegen :), nou ik hoop voor jullie dat de terugreis een stuk sneller zal verlopen, goeie reis doeg see you sunday!