Over 4 weken... - Reisverslag uit De Lier, Nederland van Merian en Linda - WaarBenJij.nu Over 4 weken... - Reisverslag uit De Lier, Nederland van Merian en Linda - WaarBenJij.nu

Over 4 weken...

Blijf op de hoogte en volg Merian en Linda

12 Mei 2013 | Nederland, De Lier

Over 4 weken hopen we net gearriveerd te zijn op Curaçao!!
Wat gaat het ineens ontzettend snel, zaten we in januari nog te kijken voor een vakantie halverwege het jaar, nu is het ineens bijna zover.
We hebben ons inmiddels al wat meer voorbereid op ons nieuwe avontuur. Een avontuur wat eigenlijk spontaan is ontstaan.

Dat we, 4 jaar na ons USA avontuur, wel weer eens samen wilde bijtanken daar waren we wel over uit. Het land en de locatie was zeker nog niet bepaald toen we gingen kijken. Het werd ook versneld omdat we erg graag gebruik wilde maken van een KLM-aktie die de andere dag afgelopen zou zijn.
Onze eerste voorkeur ging eigenlijk ook weer richting USA en dan naar New York.
Toen we ons daar verder in gingen verdiepen bleek dat we daar best wel eens heen wilde maar dat het voor een relax vakantie niet de geschikte locatie was.
Toen maar verder gekeken wat we binnen ons budget konden vinden wat ons erg aansprak en en boekjaar was.
Toen viel onze keuze unaniem op Curaçao.
Toen we ook nog eens met een goede deal een hotel hadden gevonden hebben we alles snel vastgelegd.
Voor toen leek het nog heel ver weg, maar nu is het zo dichtbij aan het komen.

We hebben ons zoals eerder vermeld al wat voorbereid. Zo willen we een auto huren om niet afhankelijk te zijn van het openbaar vervoer en willen we graag een keer gaan snorkelen op de Zuidpunt. Daar schijn je een prachtige onderwaterwereld te hebben. Uiteraard willen we ook een aantal stranden bezoeken.
We hebben zelfs al iets geboekt!! We gaan namelijk zwemmen met dolfijnen!!!!

Nu eerst nog 4 weken doorbuffelen, voor we kunnen gaan genieten van een zeer wel verdiende vakantie.

Uiteraard gaan we jullie weer van ons wel en wee op de hoogte houden, en hopen we op leuke reacties terug.

• 13 Mei 2013 - 23:07

René :

He, he, eindelijk weer eens een kleine tegenprestatie voor al ons ontbijtnieuws.
    Zit er klaar voor! :)