Afscheid nemen bestaat niet - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Merian en Linda - WaarBenJij.nu Afscheid nemen bestaat niet - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Merian en Linda - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen bestaat niet

Blijf op de hoogte en volg Merian en Linda

16 Juni 2013 | Curaçao, Willemstad

Je gaat wel weg maar vergeet me niet.
Dat zou erg goed kunnen slaan op onze vakantie hier in Curaçao.
Wat een bijzonder land, arm en rijk, zeer verschillend. Mensen voornamelijk erg vriendelijk en hulpvaardig. Overal muziek en overal kleur.
De natuur is erg verschillend, nabij Willemstad veel droge, dorre stukken en richting Westpunt steeds meer groen. Maar ook erg veel afval, mensen gooien hun vuilnis zomaar aan de weg. Veel afval overal.
Maar er waren ook prachtige baaien met wit zandstrand en turquoise blauw water. Schitterende vissen en als absoluut hoogtepunt onze zwemervaring met de dolfijnen!!
Absoluut een prachtige vakantie gehad waar we met een warm gevoel aan terug zullen blijven denken.

Vandaag hebben we wat leuke souvenirs gescoord en hebben we nogmaals Blue Bay bezocht.
Vanavond hebben we heerlijk gegeten bij De Gouveneur, uitkijkend op de rivier en de mooie gekleurde huisjes.

Rest ons nog om morgenochtend alles weer in de koffers te mikken en richting airport te gaan. Maandagochtend zullen we als het goed is om 7u landen op Schiphol.

Hoppi groetjes dushi's!

• 16 Juni 2013 - 07:35

René:

Jeeh, zit het er nu al weer op! Net een beetje gewend aan het curaçaose ontbijtnieuws.
    Nou goeie terugvlucht dan maar weer gewenst. De komende dagen kunnen jullie qua temp. naadloos over hier in Ollanda want het kan zo maar tegen de 30 C gaan worden ( kan ook rond 16 worden, daar zijn onze weerkundigen nog niet helemaal uit).

• 16 Juni 2013 - 15:06

Dominique:

Jammer dat het er al weer op zit. Ik heb met plezier jullie verhalen gelezen! Uk wens jullie een hele goede terug reis!
    Groetjes!!