Nieuwe president - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Merian en Linda - WaarBenJij.nu Nieuwe president - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Merian en Linda - WaarBenJij.nu

Nieuwe president

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Merian en Linda

21 Januari 2009 | Nederland, Amsterdam

Lieve lezers,
Gisteren een belangrijke dag voor ons toekomstige vakantieland. Obama belooft een hoop goeds voor de hele bevolking.
Wij hopen ook van harte dat het in Amerika en het liefst in de hele wereld rustiger wordt met deze nieuwe president.
Toch hopen we stiekem dat de economie nog even achter blijft en de dollar nog wat gunstiger blijft staan/wordt.
Vandaag was een dag met een mooi kleurtje: voor 'n vriendin van ons was er goed nieuws en daar werden wij ook heel blij van!
Nog een goede 10 weken en dan gaan we voor het eerst de grote oceaan over.
Binnenkort gaan we eens een dagje met de diverse folders, sites en boekjes rond de tafel zitten. Dan kunnen we een beetje kijken waar we langs willen gaan en wat we in ieder geval willen zien.
Eén ding zal zeker gaan gebeuren: SHOPPEN!!! In Orlando zijn diverse mega grote outletshoppingmalls:) die zullen we zeker gaan bezoeken.
Misschien weten jullie of Seaworld alleen een soort groot Dolfinarium is of dat het veel mooier dan dat is en eigenlij onmisbaar.
De Disney parken staan bij ons niet op de favolijst. Natuurlijk is het wel leuk maar zo lang zijn we ook niet in Orlando(3dgn) dat we daar echt tijd voor hebben. Maar misschien zijn enkele van jullie van mening dat we écht iets missen of dat er iets is waar/wat we zeker moeten zien dan horen we dat graag.

Het fototoestel zal ook overuren gaan maken. Hopelijk kunnen we jullie dagelijks gaan updaten over onze belevenissen.
Voorlopig zal er weer even tijd zitten voor dat de volgende update weer geplaatst gaat worden.
Hopelijk kunnen we jullie dan een meer uitgewerkt reisplan geven, wellicht met jullie tips.