PANIEK!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Merian en Linda - WaarBenJij.nu PANIEK!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Merian en Linda - WaarBenJij.nu

PANIEK!!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Merian en Linda

05 Februari 2009 | Nederland, Amsterdam

Vanmiddag werden we gebeld door het reisburo. Nou zijn we wel al eerder gebeld om te horen dat we korting kregen omdat de brandstofkorting nog meer was geworden :) .
Maar nu werden we voor iets héél anders. We kregen nl. te horen dat we níet op 7 april kunnen wertrekken omdat Martinair de vluchten van 7 en 9 april heeft laten vervallen :(.

Ze hebben ons 3 opties gegeven:
1. De geboekte reis komt te vervallen en we krijgen al het geld terug. (géén optie dus!!)
2. We vertrekken op 6 april en verder veranderd er niets.
3. We vertrekken op 8 april (onze voorkeur) maar het is dan nog niet zeker of we moeten bijbetalen of dat we in al onze hotels (5 of 6) terecht kunnen en als dat lukt of we nog moeten bijbetalen als we in een duurder hotel terecht komen.
Maar het zou ook zomaar kunnen dat we zonder enige bijbetaling op 8 april kunnen reizen.

Vertrek op maandag 6 april is praktisch gezien niet handig voorons beiden.
Linda moet 3 april nog werken en dus op 4 april alle boodschappen doen, wassen en alles voor de meiden regelen. Ook voor Merian is het een verre van handige dag om te vertrekken, nu moet in het weekend alles geregeld worden (boodschappen, was, opruimen en koffer pakken) terwijl iedereen over de vloer loopt en al het sporten in het weekend ook veel tijd kost.
Ook moeten we dan vroeger van huis vertrekken omdat op maandag de langste files staan :(

Nou zou je denken dan ga je toch gewoon op 8 april als het geen bijbetalen is en anders op 6 april.
Maar dat blijkt dus niet te kunnen want op het moment dat we akkoord gaan met een bod van Martinair om zonder bijbetaling op 8 april te vliegen wordt er gekeken of alle hotels beschikbaar zijn. Als dat dus zo is, is er geen enkel probleem meer en gaan we op 8 april lekker naar Florida, maar..... stel dat er echt nergens een hotel is dan hebben we een probleem en kunnen we dus niet reizen.
We kunnen dan niet meer terug naar 6 april, en niet op 8 april (of nog later).

Waar doen we wijs aan, verstand zegt ons dat we moeten gaan voor 6 april maar wens en gevoel zegt ons dat we "gewoon" voor 8 april moeten gaan.
Hellup, we hebben een dilemma....
Wat nu???
Iemand een idee???

Wordt vervolgd..... (we hebben het weekend om over na te denken)

Groetjes, Merian en Linda

• 22 Februari 2009 - 19:13

Merian:

Hoi lin het schiet nu echt al op ik heb inmiddels reactie gehad van de koffers je hoort nog wel