Gelukt!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Merian en Linda - WaarBenJij.nu Gelukt!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Merian en Linda - WaarBenJij.nu

Gelukt!!!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Merian en Linda

24 Februari 2009 | Nederland, Amsterdam

We hebben een nieuwe vertrekdatum!! We vertrekken nu definitief op woensdag 8 april, het is gelukkig allemaal goed gekomen en we mogen zonder extra kosten op 8 april vertrekken.
Het was nog wel even spannend want alles was eerst gewijzigd naar 8 MAART(?????) Gelukkig lette Chantal van het reisburo goed op en kon ze dat nog wijzigen.

Inmiddels zijn wij al hevig aan 't aftellen, nog zes weken en dan gaan we de heerlijke temperatuur van zo'n 25o C in.
Het is wel heel spannend allemaal. We moeten zelfs een nieuwe koffer kopen die goedgekeurd is door de Amerikaanse douane, haha!

Ook moeten onze garderobe nog een klein beetje bijvullen:)de rest hopen we in Amerika te scoren. Gelukkig mogen we 2 x 32kg meenemen,hihi.

Stiekem hebben we via Google earth al een kijkje genomen in Miami en dat ziet er zééeéér goed uit:):)
Toch is het een raar idee, zo ben je nog druk met je gezin bezig en zo mag je er even helemaal uit. (we zullen wel aan jullie denken hoor!!)

Nu hebben de kinderen vakantie en daar waren ze hard aan toe.
Nu gaan we gaan deze week nog wat leuke dingen met ze doen, dat verminderd ons schuldgevoel:)

In ons volgende bericht zullen we de laatste stand van zaken geven zo vlak voor vertrek.

Groetjes, Merian en Linda

(Heeft er nog iemand tips voor iets wat we echt moeten zien of doen???)

• 24 Februari 2009 - 15:56

Mascha (coll. Linda):

Hallo vakantiegangers!

Het is jammer dat al jullie hotels al geboekt zijn anders zou ik zeggen: Key West! De weg erheen is al leuk en Key West zelf is geweldig.'Tis net een europees stadje. Alles in het centrum op loopafstand, beetje shoppen en over de boulevard flaneren. De zonsondergang verdient daar iedere avond weer een applaus van de bezoekers (lekker Amerikaans). Seaworld vonden wij (zonder kinderen) ook leuk.
    Heel veel plezier en als mij nog een goede tip te binnenschiet dan laat ik het zeker weten.
    Linda, tot dinsdag!

Groetjes, Mascha