we zijn er, en hoe!!! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Merian en Linda - WaarBenJij.nu we zijn er, en hoe!!! - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Merian en Linda - WaarBenJij.nu

we zijn er, en hoe!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Merian en Linda

09 April 2009 | Verenigde Staten, Miami

Hallo lieve lezers,
We zijn gearriveerd in Miami! Helaas zat de reis niet helemaal mee. We arriveerde om 9.30 op Schiphol, toen kregen we gelijk te horen dat er een vertraging was van een paar uur. Om 11.30uur zouden we meer horen. Helaas kregen we toen te horen dat we ons maar weer om 14.30 moesten melden. Daar gingen we dus weer al die winkeltjes kijken. Wel kregen we allerlei bonnen om ons natje en droogje te krijgen.
Om 14.30 hoorde we dat we om 21.00 uur de lucht in zouden gaan.
Uiteindelijk gingen we om 21.30 de lucht in. We landen hierom 1.30 uur (NL tijd 7.30 uur!!)
Toen op weg naar de immigratie waar we vereeuwigd zijn, zowel qua gezicht als vingerafdrukken.
Tegen 3 uur kregen we onze auto, een Toyota Corolla(hoe toevallig;)
Gelukkig bracht een goed ingestelde Tom Tom (bedankt René!) ons om 4 uur plaatselijke tijd (dus + 6 uur voor NL tijd)bij het hotel af.
Eindelijk een bed!

9 april 2009

Na heerlijk te hebben geslapen gingen we eens kijken waar we terecht waren gekomen, en dat viel zeker niet tegen.
Vanuit ons raam op de 8e verdieping kijken we zo op de witte stranden en de turquoise zee.
Verder hebben we wat boodschapjes gedaan en heerlijk in de zon gelegen en op het strand gelunched.
Straks gaan we naar Fort Lauderdale een Mall bezoeken. En verder gaan we vanavond op tijd naar bed want morgen hebben we een rit van 254 km voor de boeg.

Vanuit een te gek, zonovergoten Miami
lieve groetjes van ons beiden aan jullie allen!!!

• 09 April 2009 - 20:01

Jacqueline:

Wat een vervelende start van jullie vakantie. Een dagje Schiphol zat volgens mij niet in de planning, toch?
    Maar.....als je zo'n prachtig uitzicht en schitterend weer hebt, ben je het denk ik snel vergeten. Snel omschakelen en GENIETEN!! En je weet het: geniet nooit met mate!
    Enne....wanneer is moeten we startklaar voor de buis gaan zitten??

Een fijn, plezierig, ontspannen en voorspoedig vervolg van de vakantie gewenst.

• 09 April 2009 - 20:07

Maryse:

Wij hebben net de witte stranden bekeken in de bios en ik heb gelijk ook gezien dat je heeeeel goed kunt shoppen daar! Oh en er zat ook een afkickkliniek voor shopaholics! Ra ra naar welke film zijn wij geweest?

• 09 April 2009 - 20:36

Naomi :

Nou leuk dat jullie het door zou leuk hebben en ik hoop dat jullie morge niet al te veel fille hebben:) Oh ik ben dinsdag en woensdag ook vrij moet alleen dinsdag ff luistertoets maken.
    Nou nog veel plezier morge en de rest van de dagen en we horen jullie wel weer als jullie nog iets te zeggen hebben....
    Nou hier gaat alles in ieder geval ook goed!!

Verder nog fijne en goede vakantie!

• 09 April 2009 - 21:13

Mieke:

AAAAHHHHH IK WIL OOK, IK WIL OOK.
    Leuk hotel he!
    Heb je nog op het strand mijn tekst gelezen"Mieke was here may 2008" (grapje)
    Nou waanzinnig veel plezier, rijd voorzichtig en ik kijk al uit naar het volgende bericht.
    Enne die foto van het strand...... wel een bekend plaatje hoor!!!

Kus Mieke

• 10 April 2009 - 07:42

Christel:

hai hai,
    Wat ziet dat er super uit!!!!!!! dat maakt het te lange verblijf op schiphol wel weer goed, hoop ik. we kijken uit naar jullie volgende bericht en foto's. PLEZIER!!! Doei Chris

• 10 April 2009 - 10:48

Corine:

Hoi Dames,

Gelukkig is alles goed verlopen, ondanks het pure hollandse weer, WIND EN REGEN!!!!! Leuk, in een vliegtuig!!! (Grrrrr) Geniet van jullie vakantie, de meiden worden nu ook opgehaald en vertrekken straks naar een zonovergoten eiland aan de Noordzee (haha)Vandaag schijnt hier de zon ook, aardig briesje en +/- 22 graden.
    Luitjes tot het volgende berichtje.

Groetjes Corine en Arthur

• 10 April 2009 - 17:53

Van De 3 Kids:

hoi mam en linda,
    papa's kook kunsten zijn er een stuk op vooruit gegaan vergeleken vorig jaar:D
    ook het weer is hier niet slecht hoor!! het is namelijk ong 20 graden ;p komt omadat jullie nu daar zitten dat het hiere nu ook zo lekkr warm is.
    maare hoop dat jullie het erg naar je zin hebben en de reis met de auto goed is gegaan. oja mam ik pokémon ranger schadows of almia uitgespeeld dus kan ik ook lekker van het weer genieten.
    Doegies de 3 kids!!!