Dag 3; kilometervreters - Reisverslag uit Fort Myers, Verenigde Staten van Merian en Linda - WaarBenJij.nu Dag 3; kilometervreters - Reisverslag uit Fort Myers, Verenigde Staten van Merian en Linda - WaarBenJij.nu

Dag 3; kilometervreters

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Merian en Linda

11 April 2009 | Verenigde Staten, Fort Myers

Hallo allemaal,

Jullie hadden vandaag lekker weer hebben we gemerkt uit de leuke en zeer welkome reacties. Wij hadden hier uiteraard ook lekker weer maar wel wat bewolking.
Toch liep de temperatuur algauw weer op en was het heerlijk.

We zijn vanmorgen na een heerlijk ontbijt in ons hotel om ongeveer 11 uur vertrokken naar de volgende bestemming.
Onderweg zouden we nog ergens een mall bezoeken om nog wat spulletjes te scoren. Gelukkig ging Tom weer met ons mee maar vond Linda het noodzakelijk om tot 2x aan toe tóch de afslag voorbij te rijden:( Hierdoor hebben we ook downtown Miami gezien....
Helaas wist Tom het ook afentoe niet meer.
Maar je krijgt deze 2 stoere meiden niet zomaar van hun stuk dus met een vertraging (waar hadden we dat woord ook al weer gehoord;) )van een uurtje in de mall aan.
Nadat we daar onze slag geslagen hadden gingen we eindelijk op pad naar de volgende bestemming: Fort Myers.
Onderweg, een ritje van zo'n 3 uur hebben we genoten van alle mooie vogels die we zagen. Heel indrukwekkend waren de adelaars met hun enorme spanwijdte en zwevende manier van vliegen. Ook zagen we nog flamingo's en pelikanen vliegen.

Fort Myers ligt aan de westkust van Florida en dat geeft toch weer een ander strand en zandsoort.

Het hotel is super gezellig, lijkt een beetje op motel met een heel gezellig plein waar live muziek wordt gespeeld en veel mensen op de been zijn.
Ook dit hotel ligt weer aan het strand en zodoende waren we getuige van een hele mooie maar supersnelle zonsondergang.

Morgen staat de rit met een airboat gepland door de Everglades. Als het goed is kunnen we dan bij de krokodillen "thuis" kijken.

Daarna trekken we weer verder naar de volgende bestemming: St.Petersburg.
Maar daarover morgen meer.

Groetjes van de Floridagang(st)ers

• 11 April 2009 - 12:19

Christel:

hai,

We hebben hier idd een heel erg lekker weertje, gelukkig maar!! Leuk he, die grote winkels, das wel besteed aan jou/jullie?!!
    We lezen morgen wel weer verder.
    doei chris

• 11 April 2009 - 15:17

Nicolet:

Hallo meiden
    Wat leuk dat jullie het naar je zin hebben. Geniet nog maar even, doen wij ook nu het nog mooi weer is. We zullen elkaar niet kruisen in de lucht.
    Gr nicolet

• 11 April 2009 - 16:00

Monique:

Dat ziet er niet verkeerd uit meiden,enik lees dat het genieten van de natuur en winkels natyuurlijk ook al gelukt is veel plezier en een heel apaarte pasen dit jaar voor jullie?Groetjes Monique Eef Lianne en Milou

• 11 April 2009 - 21:35

Rick Naomi Amy:

Zalig pasen vaN ons allemaal mama en linda. en nog bedankt voor de lekkere choco paashaas. en het helpen bij de scouting was heel leuk ik zat in mijn eentje bij de lammetjes die zaten in een hek binnen met strooibalen een mannetje en een vrouwtje. en weet je wat bestwel leuk was frank zat in een groep met een kind dus die mocht mij helpen dat was wel gezellig nou het was weer een leuke dag. en ik hoop ook voor jullie doegies de schrijver rick en de kids amy en naomi en natuurlijk ook papa doei. (;(:(:p(D(X

• 11 April 2009 - 21:36

Rick:

verkeerde smily sorry

• 11 April 2009 - 21:56

Ons Allemaal:

WIJ HOPEN OOK VOOR JULLIEE DAT JULLIE VEDER NOG EEN FIJNE EN LEUKE REIS HEBBEN. Moet nog bij ricks zijn tekst.
    doeg ons allemaal