Afstreeplijstjes - Reisverslag uit Schipluiden, Nederland van Merian en Linda - WaarBenJij.nu Afstreeplijstjes - Reisverslag uit Schipluiden, Nederland van Merian en Linda - WaarBenJij.nu

Afstreeplijstjes

Blijf op de hoogte en volg Merian en Linda

03 Juni 2013 | Nederland, Schipluiden

Het zit er nu echt aan te komen, nog enkele dagen werken en dan mogen we echt gaan. Maar voor die tijd moeten er nog wat afstreeplijstjes worden weggewerkt.
We gaan zondagochtend vroeg de lucht in, dat betekent dat we 's nachts al op Schiphol moeten zijn. Hopelijk hebben minder vertraging dan bij onze trip naar Florida (9uur)
Afgelopen week hebben we wat vulling voor onze koffers gekocht. Raar hoor, met kippenvel een bikini, korte broeken en en hemdjes passen. Van de week nog even de laatste dingetjes halen voor in de toilettas. Maar ook moeten we er natuurlijk voor zorgen dat we de thuisblijvers goed verzorgd achterlaten.

Nog genoeg te doen dus, zo hebben we vanavond onze vliegtuigstoelen uitgezocht

• 04 Juni 2013 - 10:59

Merian:

En inderdaad alles moeten we wegstrepen. Van alles hier regelen, maar ik heb een lekker weekje nu al vrij dus ik kan een hoop doen. Ik heb er wel zin in zo lekker weg en van die leuke verhalen gehoord bij mensen waar ik heb gewerkt d, dus dat gaat helemaal goed komen.