Maandag: stranddag/rustdag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Merian en Linda - WaarBenJij.nu Maandag: stranddag/rustdag - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Merian en Linda - WaarBenJij.nu

Maandag: stranddag/rustdag

Blijf op de hoogte en volg Merian en Linda

11 Juni 2013 | Curaçao, Willemstad

Na een redelijk goede nacht waren we vanochtend al weer op tijd wakker. Om half 7 lokale tijd sloegen we onze ogen open. Niet lang daarna volgde de voordeuren van ons huisje. We merkten gelijk de drukkende warmte, heel anders als op de eerste dag.
Gisteren hadden we al besloten om van het ontbijtbuffet gebruik te maken, dus om een uurtje of half 9 schoven wij onze eerste broodjes op het bord. Na uitgebreid alles geproeft te hebben (we zijn tenslotte Hollanders:-)) sloten we om 10 uur af met een heerlijke kop koffie met een muffin.

Op zondag zijn hier alle winkels nog gewoon dicht dus waren we niet in staat om wat boodschapjes te halen, en dat is best handig met alleen logies dus togen we de Otrobanda clan in om aan onze boodschapjes te komen. En zie hier, we zijn er nog(

• 11 Juni 2013 - 08:46

Maud:

lekker meiden,echt Hollands om alles te proeven.1,5 uur voor ontbijt! Zolang zitten wij niet met een 3 gangen diner :)Meer foto's graag! En voorzichtig aan de 'andere kant'

• 11 Juni 2013 - 09:04

Mieke:

Hi meiden, gaaf al, ondanks de valse start. Ziet er goed uit allemaal! Heel veel plezier!!!xxxxx ps. Vandaag voor controle in Rotterdam geweest, oog herstelt goed,alleen oogdruk nog veel te hoog. Volgende week terug, ben je ook weer op de hoogte! Dui
    Zeligheid komt door oogdruk en het feit dat ivm wat meer zicht rechts mijn hersenpan wordt geactiveerd.