Restant 10/6 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Merian en Linda - WaarBenJij.nu Restant 10/6 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Merian en Linda - WaarBenJij.nu

Restant 10/6

Blijf op de hoogte en volg Merian en Linda

11 Juni 2013 | Curaçao, Willemstad

Aangezien er verder op ons voorlopig rooster RUST stond gepland naast het woord STRAND hebben we deze 2 prima kunnen combineren op het strand van Blue Bay. We werden netjes door een busje van het hotel bij dit strandje afgeleverd en we hebben heerlijk gezwommen en liggend op een vlot talloze prachtig gekleurde vissen voorbij zien zwemmen Na 3 uurtjes wilde we wel weer eens terug en stond het busje binnen de kortste keren weer voor onze neus.
Inmiddels merken we dat we toch weer moe zijn dus zullen we vanavond een simpele maaltijd nemen en daarna toch maar weer op tijd ons mandje op gaan zoeken.
De plannen voor morgen zijn er nog niet, eens kijken of we jullie kunnen verrassen

• 11 Juni 2013 - 18:11

René :

Rust roest hè! Nog één avondje vroeg naar bed dan maar daarna willen wij toch wel eens wat avonturen lezen over het Curaçaose nachtleven!

• 11 Juni 2013 - 21:16

Ellis:

Ben echt niet jaloers hoor;-)